Jaunumi

Merhels maina savu korporatīvo identitāti


2015. gada 09. novembrī

Merhels Revidenti Konsultanti (Merhels vai Birojs), pārejot uz jaunu vizuālo identitāti, sāk izmantot zīmolu “Merhels”. Jaunās korporatīvās identitātes mērķis ir darīt zināmas pārmaiņas Biroja stratēģiskajā attīstībā un akcentēt kvalitāti un godīgumu, kā mums ļoti svarīgas vērtības.

Mums bieži ir teikts, ka Merhels stiprās puses ir “profesionālā attieksme pret saviem pienākumiem”, “partneru dziļā iesaiste darbu izpildē”, “uzticamība” un “godīgums”. Šīs vērtības ir ietvertas Biroja jaunajā sauklī: “Excellence Focused Mindset” (“uz izcilību vērsta domāšana”).

Edvards Merhels, Merhels vadošais partneris, komentē: “Pēdējo sešu gadu laikā esam ieguldījuši daudz enerģijas dažādu stratēģisko attīstības virzienu izpētei. Galu galā lēmām darboties kā neatkarīga nacionālā prakse; tās ir lielas pārmaiņas, ņemot vērā, ka no 2004. līdz 2015.gada sākumam Merhels bija divu vadošo starptautisko vidējā līmeņa auditorfirmu tīklu biedrs. Tāpat esam lēmuši pieturēties pie organiskas izaugsmes scenārija, ļoti skaidri apzinoties, ka mums tam ir atbilstoši priekšnosacījumi. Visbeidzot, savā profesionālajā darbībā esam izvēlējušies koncentrēties uz jomām, kurās varam piedāvāt izcilu atdevi un kurās mūsu darbs tiek patiesi novērtēts. Lai izceltu šīs pārmaiņas, esam pārveidojuši Biroja korporatīvo identitāti. Tagad mūsu zīmola nosaukums ir “Merhels”, kas jebkurā gadījumā atbilst tam, kā mūs līdz šim ir uzrunājusi lielākā daļa klientu. Mūsu jaunā korporatīvā krāsa ir olīvu zaļā, kas simbolizē līdzsvarotu esības stāvokli, labklājību, un mūsu nacionālo identitāti. Savukārt jaunais sauklis ir “uz izcilību vērsta domāšana”, kas izceļ to, kādu attieksmi un rīcību no mums sagaidīt. Biroja jaunās korporatīvās identitātes ietvarā esmu apņēmības pilns darīt to labāko, lai palīdzētu klientiem virzīties uz priekšu ar pārliecību un mierīgu prātu.”